Mai multe despre mine!!  

By Dj Andr3y

21.12.1992...Nu stiu cat era ceasul...eram prea mic sa stiu...acum sunt prea prost sa'mi aduc aminte ceva ce nu am stiut vreodata...apropo....sunt Dj Andr3y zis Vasile printre colegi;)...imi place sa dansez...nu-mi place sa citesc...am 1 prieten bun....Andrei(Juvel) si o iubita minunata..care ma intelege foarte mult...eu o necajesc..dar imi pare rau...si ea cred ca stie asta...beau...dar nu sunt profesionist...beau pentru ca imi place...mai ales seara....sa stau linistit la masuta cu Juvel vb lui ..... ''Asta e de status''
Nu-mi place sa promit...pentru ca nu tot timpul ma tin de promisiune..si nu e frumos asta..iar mie imi plac numai lucrurile frumoase...frumoase si simple.....in timp ce citesti bazaconiile unui cioflingar impanzite pe haicinci...vezi cati bani ai in buzunar..poate ti se face mila...trage o fuga pana la Nike in Brasov pe republicii..unde ii place lu Juvel sa se plimbe cu pi*****e..sa moara toti de ciuda ca are femeie frumoasa...asa...revenim...si cumpara-mi si mie unul...alb cu negru daca se poate..:)...
In rest...sunt fericit alaturi de prietenii mei...si sunt prost...stiu...v-ati plictisit?...eu pot sa mai continui...pana la 10.000 de caractere...mai e mult..am doar 1254 pana acum...va doresc o seara cat mai placuta...si maine o zi plina de bucurii.
Hai...afaaaaaaaarrrrrrrr!!!!

This entry was posted on 15:09 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

2 comentarii

dragutza descrierea care ai facut-o....pe viitor o sa stiu....trebuie sa ajung pe republicii....;))...pooop la tine zuzu meu

un baiat care-si traieste viata, nu-i asa? :)